

Voie bună, culoare, tinerețe, un oraș în sărbătoare
Primăria orașului nostru ne-a încredințat proiectul creării identității și conceptului Zilelor Clujului încă de la prima ediție. Am optat imediat pentru o formulă grafică foarte vioaie, colorată, tinerească, cu suprafețe mari de culoare pură și imagini stilizate în alb-negru, conturând un sistem de identitate utilizabil și pentru următoarele ediții.
E drept, ne-am jucat și cu cuvintele și ne-am folosit de aceste zile pentru a crea un îndemn pentru toți clujenii: zi-le și altora de Cluj și de zonele și obiectivele din oraș. Acest concept a fost replicat în toate formele și mediile posibile în oraș, pe panotajul stradal, vehiculele de transport urban, mesh-uri uriașe prezente pe principalele clădiri emblematice în zonele cu traficul cel mai mare, pe stâlpii de iluminat stradal sau în fundalurile scenelor pe care se desfășurau diferite concerte.
Strategia noastră a fost ca astfel să punem câte o bucățică de culoare în fiecare loc unde se întâmplă ceva, astfel încât nici un selfie, fotografie sau filmare realizate în timpul zilelor orașului să nu apară în rețelele sociale sau în media tradițională fără culorile sau însemnele sărbătorii.
Detalii
Administrație publică
Strategie de brand, identitate vizuală, concept de comunicare, aplicații, standarde de identitate
Alte proiecte
Cluj-Napoca 2021
Am muncit mult pentru acest concurs, nu doar din respect pentru oraşul nostru ci pentru că aşa suntem obişnuiţi să tratăm oricare proiect în care ne implicăm [..]
Tăşuleasa Social
În anul 2010 Asociația Tășuleasa Social avea deja mulți ani de activitate și multe proiecte interesante și utile pentru comunitate [...]