

Modernizarea specialităților Ursus – un studiu de design.
Ursus este, probabil, brandul de bere iconic românesc, regele berii în România, și nu spunem asta doar deoarece am contribuit la lansarea și stabilizarea brandului timp de zece ani. Ursus își are locul său bine stabilit în panopticonul brandurilor aproape de sufletul românilor – o listă destul de scurtă din păcate. Un alt proiect pe care l-am dezvoltat cu ani în urmă a fost identitatea vizuală a Ursus Breweries, compania-mamă a brandului.
În cursul anului 2022 echipa de designeri seniori Branzas a depus un efort substanțial pentru a înțelege și transpune în ambalaj noile cerințe de modernizare pentru portofoliul de specialități Ursus. Condițiile principale ale brief-ului au fost:
-
- păstrarea elementelor grafice și a structurii care definesc și caracterizează brandul,
- diferențierea cromatică accentuată între specialități,
- rezultatul să fie unul proaspăt, modernizat, dar totodată serios, așa cum a fost Ursus întotdeauna.
Din studiul nostru au rezultat mai multe opțiuni, unele destul de apropiate de Ursus Premium, reperul nostru, altele într-o interpretare mai lejeră și creativă. Astfel, am încercat să oferim echipei de marketing de la Ursus Breweries o paletă relativ largă de opțiuni, în acord cu brief-ul primit.
Detalii
Proiect neimplementat
Packaging, label design.
La Salina
Chiar dacă acest proiect amplu nu a fost implementat a fost unul dintre cele mai solicitante din punct de vedere strategic și creativ [..]
Ursus
Începând cu 1995 am fost agenția care a dezvoltat brandul Ursus în toate formele sale de manifestare, până în anul 2006. Am început [...]