Turismul balnear. Iarăși???
„Noua strategie” de stimulare a turismului balnear care se prefigurează la nivelul produsului turistic rămâne aceeași pe care o menționăm și o justificăm aici, deja demult. Dar toate-s vechi și totuși noi sunt toate când vin „vocile autorizate” să ne explice cum stă treaba. Păcat, pierdem o grămadă de timp și bani între timp, atât pe proiecte nefezabile – să ne amintim prin câte proiecte de „brand de țară” am trecut în ultimii 23 de ani – cât și pierderile cauzate de nepunerea în aplicare a unei strategii simple de afaceri bazate pe doar câteva avantaje competitive unice în peisajul turistic ultracompetitiv din Europa. România ar fi început deja să-și scoată banii investiți dacă ar fi lăsat specialiștii să-și facă treaba și să le urmeze sfaturile. Costistoare ce-i drept.
„Eu cred că dezvoltarea turismului balnear, cultural și a eco-turismului pot aduce României un plus la bugetul național”. Maria Grapini, într-un articol recent aici.