RMB + Mercedes-Benz + 30 = Love

RMB Interauto, unul din principalii reprezentanți Mercedes-Benz, primul de acest fel înființat în România, au împlinit 30 de ani de activitate neîntreruptă, ocazie cu care a decis să semnalizeze și să sărbătorească evenimentul prin lansarea unui logo aniversar și a unei campanii media adresate clienților fideli și fanilor brandului Mercedes-Benz.

Continuând un lung și frumos istoric al colaborării noastre de peste 20 de ani, echipa Branzas a contribuit la crearea mesajelor vizuale din acest an aniversar, modernizarea manualului de identitate și a aplicațiilor.

Detalii
Automotive
Anniversary sign, Brand Standards

Alte proiecte

Hotel Meridian

Industria ospitalității din Cluj s-a îmbogățit acum câțiva ani cu un nou boutique hotel, Meridian, reconstruit aproape de la zero [...]

Schimbarea La Față

Acest proiect este unul foarte special și neuzual pentru noi, sau pentru o agenţie de branding și design în general. Am fost solicitați de către [..]