

Grijă pentru mediu
Moloz este o idee absolut inovatoare în peisajul antreprenorial din România. Moloz își propune să preia și să recicleze deșeurile rezultate din șantierele de construcții, în special cele din beton. Ideea lor ni s-a părut generoasă și binevenită, fiind primii care și-au propus să facă o afacere din degrevarea șantierelor de problema deșeurilor care inerent rezultă din construcții.
Proiectul nostru a inclus propuneri de nume și identitate vizuală. Numele a rezultat în urma unor ședințe de strategie a echipei noastre împreună cu clientul. Pentru identitatea vizuală am ales culoare dominantă roșu, pentru a atrage atenția asupra utilajelor care urmează să transporte și să prelucreze deșeurile.
Logo-ul Moloz și sistemul de identitate vizuală desenat de echipa noastră de designeri a avut în vedere o abordare cât se poate de simplă și practică, foarte vizibilă, ușor de citit și reținut.
Proiectul Moloz este încă unul din lungul șir de proiecte prin care ne-am implicat și am sprijinit cu competențele noastre antrprenorii români și ideile lor inovatoare. Utilajele și oamenii de la Moloz deja fac treabă bună curățând șantierele, oferind un serviciu util societății.
Detalii
Reciclare deșeuri din construcții
Strategie de brand, concept de brand, identitate vizuală, aplicații, site
Alte proiecte
Unicorn
Un grup de organizații non-profit s-au strâns în jurul celor de la BitDefender, liderul global în securitate cibernetică, pentru a pune [..]
Elis Pavaje – Idei din beton
Adevărul este că Elis Pavaje ne-a permis să ne jucăm uneori cu produsele lor. Dar cu ce efect! Prima dată am schițat cu creionul câteva [..]