Tarte proaspete și 100% naturale

Micul start-up, laboratorul de tarte, avea nevoie de o identitate vizuală potrivită și un set minim de ambalaje pentru produsele sale. La Tarterie este o mică afacere de familie bine-cunoscută în Cluj-Napoca și apreciată pentru originalitatea rețetelor, naturalețea ingredientelor și prospețimea produselor ieșite zilnic din micul laborator manufacturier. Aceasta a fost strategia de la bun început, de la care nu s-au abătut, produsele lor devenind sinonime cu naturalețea și prospețimea garantate.

Identitatea vizuală, construită cu litere desenate liber și citeț, utilizează portocaliul și o nuanță de galben apropiată de ocru, o combinație proaspătă care susține strategia de produs. Ambalajele sunt simple, albe, mate, sugerând încă o dată puritatea și poartă invariabil o banderolă de calitate cu logo-ul La Tarterie.

Mai e nevoie să spunem că ne delectăm din când în când cu tartele dulci și sărate făcute cu drag de prietenii noștri?

Detalii
Patiserie
Identitate vizuală, ambalaj

Alte proiecte

Arcasha

Arcasha este un start-up din Cluj-Napoca care și-a propus să învețe și să educe toate categoriile de vârstă în spiritul dobândirii manualității, stimulând [...]

Teraglass

Brieful companiei a fost direct și simplu încă de la bun început: mizăm pe deschidere și transparență, adresabilitate largă, oferte imbatabile și servicii [...]