

Vin de Turda la superlativ
Chiar dacă acest proiect amplu nu a fost implementat a fost unul dintre cele mai solicitante din punct de vedere strategic și creativ. Un grup de prieteni s-au decis să investească în pasiunea lor, vinul, și astfel a luat naștere una dintre cele mai importante podgorii din Transilvania, situată lângă Turda în imediata proximitate a Salinei. De aici și unul dintre numele găsite pentru noul vin care urma să fie îmbuteliat pentru prima dată, La Salina. Alte nume găsite de noi au fost Salinae, Vila Rustica sau Potaissa, toate inspirate din trecutul latin bogat al acestei zone. O abordare aparte a fost numele Thorenburg, o altă veche denumire a orașului Turda, de sorginte germană. Strategia de creare a numelui noului vin a fost clară, ne-am inspirat din istoria dovedită a acestei regiuni.
Versiunea preferată de noi – și sugerată pentru implementare clientului – a fost cea cu numele de La Salina desenat manual în sare gemă măruntă, fotografiată pe un fond negru unitar, o versiune minimalistă dar extrem de sugestivă atât pentru caracterul noului vin cât și pentru locația specială din care provine.
Versiunile de design propuse, doar câteva dintre ele prezentate aici, au urmărit în principal sublinierea acestei abordări a istoriei locurilor, dar nu am ezitat să explor[m nici spații vizuale moderne, unele chiar abstracte, pentru a sugera și o poziționare de vin nou, tânăr, viguros.
Detalii
Proiect neimplementat
Vinuri liniștite
Concept de brand, nume, ambalaj
Alte proiecte
Vinca
Crama Carastelec din zona Crișanei ne-a solicitat să participăm la un exercițiu de branding și design pentru identitatea vizuală [..]
Arhimar – Identitate vizuală
Când am fost contactați de Arhimar pentru a redesena complet identitatea vizuală, compania era deja cel mai important birou [...]