Cel mai prietenos judeţ

După câștigarea și realizarea contractului de strategie de brand turistic pentru județul Bistrița-Năsăud am trecut la etapa următoare, cea de documentare, studiu aprofundat și design pentru a identifica cele mai bune variante de identitate vizuală, conform strategiei aprobate de către Consiliul Județean. Direcția creativă a fost clară de la bun început, documentată și explicată în strategia de brand care, pe scurt, prefigura devenirea județului în decurs de câțiva ani în cel mai ”smart”, prietenos cu mediul și locuitorii săi județ din țară, cu facilități complete de automatizare și derulare a tuturor operațiunilor și actelor online, infrastructură IT, agricultură și zootehnie bio, astfel încât să atragă prin calitatea vieții și potențial de dezvoltare repatrierea și relocarea în județ a unor segmente importante de populație tânără: cei plecați din țară, antreprenori, o parte din firmele mici și freelancerii din IT din Transilvania, în special.

Din punct de vedere turistic, potențialul județului este foarte mare, având o ofertă bogată de forme de relief, atracții istorice, podgorii și vinuri în creștere semnificativă și suprafețe întinse care pot fi utilizate pentru producția de alimente bio. Chiar dacă în acest moment facilitățile de cazare din județ nu sunt foarte numeroase, acestea ar putea crește prin revitalizarea vechilor case tradiționale. Un factor de important de creștere a numărului de turiști îl constituie și secțiunea din Via Transilvanica ce traversează județul și existența celei mai puternice organizații de voluntariat din România, Tășuleasa Social.

Toate aceste direcții strategice de dezvoltare și proprietăți unice ale județului au contribuit la crearea unei identități vizuale simple, concise și vesele, utilizând culori primare, calde, pe suportul inițialelor județului, scopul final fiind crearea unui logo atractiv și care să reprezinte noul spirit modern și atributele susținute de strategia de brand.

Chiar dacă această versiune a fost inițial aprobată, ni s-a cerut să studiem în plus conceptul de ”poartă a Transilvaniei”. În final, această direcție strategică a fost aleasă oficial pentru a reprezenta în viitor identitatea vizuală și brandul județului Bistrița-Năsăud.

Detalii
Administrație publică
Analiză, strategie de brand, identitate vizuală, standarde de identitate

Alte proiecte

Ursus

Începând cu 1995 am fost agenția care a dezvoltat brandul Ursus în toate formele sale de manifestare, până în anul 2006. Am început [...]

Vinca

Crama Carastelec din zona Crișanei ne-a solicitat să participăm la un exercițiu de branding și design pentru identitatea vizuală [..]