Pe meridianul transilvan

Industria ospitalității din Cluj s-a îmbogățit acum câțiva ani cu un nou boutique hotel, Meridian, reconstruit aproape de la zero pe vechea locație a unui mic hotel din anii ’90. Proprietarii au insistat să creeze un mediu confortabil, aproape ca acasă, aceasta fiind strategia de afaceri dar și de brand.

Pentru Hotel Meridian am creat o identitate vizuală foarte simplă și directă în mesaj pe baza inițialelor H și M, în acord cu strategia acestuia de a fi o gazdă simplă dar primitoare. Gama cromatică propusă de noi se bazează pe o nuanță de brun închis, aproape negru și o nuanță de portocaliu cu tente arămii, susținând astfel designul interior și materialele și texturile utilizate.

Detalii
HoReCa
Identitate vizuală, standarde de identitate

Alte proiecte

Cadoul Elis Pavaje

Ziua firmei, eveniment anual prin care compania celebra trecerea cu succes a unui nou an alături de toată echipa Elis Pavaje, nu a mai fost posibilă [...]

Moloz

Conceptul de comunicare și imaginile au fost apoi utilizate în toate materialele de vânzări, broșuri, pliante, agende, felicitări, calendare, pagini de promovare [...]