

O nouă gamă de cosmetice de la Farmec
Bine-cunoscutul producător de cosmetice Farmec, având o lungă tradiție în acest domeniu în România, ne-a încredințat dezvoltarea unui concept de produse cosmetice pentru machiaj în gama Gerovital, o gamă cu rezonanță dar accesibilă oricărui buzunar feminin.
Am început prin a desena un ambalaj-pilot care apoi să poată fi replicat și adaptat întregii game de produse de machiaj. Obstacolele au fost interesant de depășit, fiind date în special de natura diferită a materialelor utilizate la fiecare produs specific în parte, de aici și unele dificultăți pentru a adapta designul astfel încât toată gama de produse să se prezinte unitar.
A fost aleasă o combinație cromatică simplă și vizibilă, o nuanță de auriu stins și negru intens, și un design al numelui Beauty supradimensionat, poziționat pe verticală pentru a maximiza vizualizarea acestuia. Sarcina designerilor Branzas a fost dublu dificilă și datorită dimensiunilor reduse ale ambalajelor, fiecare centimetru pătrat fiind utilizat la maximum însă echilibrat și elegant, pentru a susține impresia generală asupra brandului Gerovital.
Detalii
Cosmetice
Concept de brand, ambalaj, standarde de identitate
Alte proiecte
Farmec
Modernizarea identității vizuale pentru un brand de tradiție, un proiect care a presupus două componente principale. Prima a fost modernizarea logo-ului [..]
La Salina
Chiar dacă acest proiect amplu nu a fost implementat a fost unul dintre cele mai solicitante din punct de vedere strategic și creativ [..]