

Farmecele continuă!
Modernizarea identității vizuale pentru un brand de tradiție a presupus două componente principale. Prima, a fost modernizarea logo-ului, încercând să păstrăm cât mai mult din ADN-ul companiei iar a doua, refacerea graduală a tuturor ambalajelor produselor cosmetice din gama principală. Partea inițială a proiectului, cea de studiu și analiză, a fost destinată identificării informațiilor necesare de transpus atât în logo cât și în structura ierarhică vizuală a ambalajelor.
În continuare, am identificat stilul grafic cel mai potrivit pentru ilustrații, culoarea dominantă și gama cromatică principală pentru a ilustra cât mai ușor de înțeles pentru consumatori tipul produsului și ingredientele conținute.
A fost un proces solicitant, atât analitic dar și creativ la finalul căruia Farmec a dobândit o identitate de brand și un aspect modern, structurat, dar și prietenos și apropiat. Manualul de standarde de design structurează toată informația și regulile grafice astfel încât managementul să aibă la dispoziție regulile precise după care brandul să își poată continua dezvoltarea.
Detalii
Cosmetice
Identitate vizuală, ambalaj, standarde de identitate
Gerovital Beauty
Bine-cunoscutul producător de cosmetice Farmec, având o lungă tradiție în acest domeniu în România, ne-a încredințat dezvoltarea [..]
Arhimar – Identitate vizuală
Când am fost contactați de Arhimar pentru a redesena complet identitatea vizuală, compania era deja cel mai important birou [...]