O prezență modernă și globală

Cu peste 1000 de angajați doar în România, Endava este prezentă pe mai multe meridiane, listată la bursa din Londra, fiind un veritabil crucișător al outsourcing-ului și soluțiilor IT. Compania ne-a încredințat dezvoltarea unui limbaj de comunicare unitar, cât se poate de vesel și accesibil, utilizând imagini cu angajații săi reali.

Proiectul a avut și o componentă de branding de angajator. Am plecat astfel la drum să explorăm personaje reale, hobby-urile și valorile lor și am constatat că acestea se suprapun în cea mai mare parte cu cele ale companiei. Ne-am bucurat foarte tare deoarece astfel puteam spune povești 100% adevărate despre acei oameni, care să aibă rezonanță atât la Sofia în Bulgaria cât și în San Francisco, în Statele Unite.

Endava este portocalie, o culoare foarte dragă nouă, care exprimă deschidere, onestitate, creativitate. Încă un motiv în plus să ne placă proiectul foarte mult!

Detalii
Tehnologia informației
Concept de comunicare, aplicații

Alte proiecte

Unicorn

Un grup de organizații non-profit s-au strâns în jurul celor de la BitDefender, liderul global în securitate cibernetică, pentru a pune împreună [..]

Povestea

Un grup de oameni inimoși strânși în jurul Transilvania College și-au dorit foarte mult să contribuie cu experiența lor acumulată [...]