Un drum lung. Împreună.
Din 1994.

Un drum lung. Împreună.
Din 1994.

Salut!

Suntem Branzas, prima agenție independentă de design și branding înființată în România, în 1994, specializată în crearea și lansarea de branduri și rebranding. Rezolvăm problemele voastre de afaceri prin design. Rolul nostru este de a crea, planifica și gestiona strategii de branding, acordând inclusiv consultanță clienților pentru campaniile de publicitate și alte forme de promovare.

Și acum puțină teorie de bază. Brandingul este procesul de dezvoltare al brandului unei companii, produs sau serviciu, inclusiv numele, sistemul de identitate și platforma de comunicare. Aceste aspecte vor conduce la dezvoltarea unui „mesaj de brand”, utilizat ulterior în campaniile de marketing. Un brand reprezintă o promisiune pentru client, reflectând așteptările pe care le poate avea de la produsele și serviciile oferite, precum și crearea diferențierii între concurenții din piață.

O agenție de branding permite organizațiilor să obțină un avantaj competitiv, să definească o strategie de comunicare coerentă a brandului, să ajungă la piața-țintă și să o extindă. Am avut până acum oportunitatea să dezvoltăm proiecte pentru toate sectoarele organizaționale: companii private sau publice, organizații non-profit sau instituții guvernamentale, din aproape toate sectoarele economice. De cele mai multe ori aceste organizații au angajat agenția noastră pentru a livra analiză, strategie și identitate de brand.

Ceva mai personal

Datorită integrării brandingului în sinergiile companiilor, a rezultat în mod direct responsabilitatea profesioniștilor în branding – și implicit a vârfului lor de lance, designerii – de a lua în calcul toate aspectele care pot conduce la succesul unui produs sau serviciu. Diversificarea ofertei și a piețelor a dus implicit la responsabilizarea profesiei noastre în direcția evaluărilor, analizelor și trasării strategiilor lucrând în echipă cu clientul, cu specialiști în cercetare de piață, vânzări, analiști comerciali și financiari, profesioniști în media, legislație sau drept de autor.

În conjunctura economică actuală brandurile sunt unelte economice care generează valoare şi creştere. Branzas încheie parteneriate cu clienţii care sunt conştienţi de impactul economic și transformațional al brandurilor. Brandul tău poate face diferența între succes și eșec.

Uneori se spune despre noi că avem o anumită atitudine. Noi le denumim principii. Alții ne consideră profesioniști. Noi considerăm toate acestea drept un compliment deoarece în munca noastră ne ghidăm după câteva reguli.

1. Parteneriatele aduc cele mai bune rezultate.
Nu suntem furnizori de servicii.

2. Lucrăm pentru clientul vostru.
Ce vă place vouă s-ar putea să nu aibă nici o legătură cu ce îl face pe acesta să vibreze.

3. Feedback-ul este important.
Putem construi ceva durabil doar dacă interacționați cu noi.

4. Încrederea este esențială.
Ne-ați angajat deoarece aveți încredere în noi să facem ceva ce voi nu puteți.

5. Nu suntem magicieni ca să cunoaștem toate răspunsurile.
Putem crește șansa de a răspunde la marea majoritate a întrebărilor dacă ni se permite să explorăm aceste întrebări.

6. Tot ceea ce este primit gratis nu are valoare.
De aceea am încetat să mai participăm gratuit la concursuri de design și selecții de agenții.

7. Vă punem la dispoziție expertiza noastră de peste 29 de ani.
Aceasta trebuie plătită. La fel ca voi, avem bugete, costuri și investiții. Ceea ce putem oferi gratis este o analiză a briefului vostru și o opinie strategică preliminară.

8. Pentru un rezultat de succes, urmăm întotdeauna trei pași: analiză, strategie, design.

Proiecte

Pastel

Cea mai nouă apariție în spațiul HoReCa din Cluj, Restaurantul Pastel – o premieră în România, beneficiază de talentul culinar al singurului chef [...]