Liderul de piață pentru piese de schimb și service-uri auto

Autonet a fost unul dintre clienții noștri de cursă lungă. Pe parcursul a mai mulți ani am redesenat și modernizat în două stadii succesive identitatea vizuală a companiei pe măsură ce aceasta se dezvolta vertiginos, atât în România cât și în țările învecinate.

Colaborarea noastră a vizat crearea tuturor manifestărilor brandului, aplicațiilor și comunicării, Branzas având o echipă alocată permanent care să răspundă exigențelor Autonet.

Desenul stilizat în formă de fulger al literei ”N” a rămas ca și o constantă în compoziția logo-ului în toate etapele sale de evoluție la care am lucrat, fiind sugestia vizuală prin care Autonet a ajuns să fie recunoscut pretutindeni, alături de o rețetă cromatică orange-negru și o formulă tehnică dar prietenoasă a limbajului vizual.

Detalii
Feb 14, 2020
Node Creative
Web Development

Alte proiecte

Ursus Specialități

Ursus este, probabil, brandul de bere iconic românesc, regele berii în România, și nu spunem asta doar deoarece am contribuit la lansarea și stabilizarea [..]

Rotar

Dr. Horațiu Rotar, unul dintre cei mai cunoscuți profesioniști ai medicinei dentare, și-a dorit foarte mult un însemn, o monogramă, care să marcheze [...]