Frumusețea furnirului natural

Lemnul a exercitat întotdeauna o atracție pentru ochiul și sufletul uman. Atiya a profitat din plin de aceasta și a creat obiecte minunate din furnir natural, foarte apreciate mai ales în țările nordice și Europa de Vest. Atyia a devenit totodată și un furnizor recunoscut de furnir pentru mulți producători de mobilier și obiecte de interior și bucătărie.

Atiya înseamnă ”un dar de la Dumnezeu”, un nume feminin, foarte potrivit delicateții și fineții furnirului din lemn natural. Am susținut acest nume predestinat cu o identitate vizuală sugestivă, rotunjită dar și încadrată într-o formă clar conturată. Desenul liber al logo-ului, culoarea dominantă aleasă – o nuanță de roșu foarte apropiată de magenta – conturează o dată în plus personalitatea brandului.

Detalii
Feb 14, 2020
Node Creative
Web Development

Alte proiecte

Ursus Specialități

Ursus este, probabil, brandul de bere iconic românesc, regele berii în România, și nu spunem asta doar deoarece am contribuit la lansarea și stabilizarea [..]

Rotar

Dr. Horațiu Rotar, unul dintre cei mai cunoscuți profesioniști ai medicinei dentare, și-a dorit foarte mult un însemn, o monogramă, care să marcheze [...]