25 de ani de design.
În loc să sărbătoresc luna aceasta 25 de ani de companie cu poze grozave, o mulțime de cuvinte frumoase, multe mulțumiri (incluzându-i aici pe mama, tata și animalul de companie), o listă lungă de așa-numitele realizări și câteva selfie-uri în birou / pub / bar cu zâmbete și degetul mare în sus, mi-ar plăcea cu adevărat să împărtășesc câteva lucruri pe care cred că le-am învățat. Subliniez „cred”.
Oamenii nu se schimbă niciodată. Pot schimba voluntar unele obiceiuri, dar personalitatea și mentalitatea lor de bază nu se schimbă niciodată.
Deciziile ce țin de business sunt întotdeauna părtinitoare de către persoana care decide. Deciziile de afaceri nu sunt niciodată „adevărate”, altruiste, „corecte” sau bazate pe cunoștințe și argumente. Ele sunt personale și, de obicei, sunt conduse de falsa nevoie de siguranță și fericire.
Abilitățile antreprenoriale nu există. Există o mentalitate antreprenorială și o personalitate, care în realitate este foarte rară. Marea majoritate a oamenilor doresc să fie angajați, deoarece asta nu implică o responsabilitate mare. Asumarea responsabilității totale pentru sine și pentru ceilalți este principala calitate pentru un antreprenor. Cursurile de în care înveți să fii antreprenor sunt doar o altă păcăleală.
Rareori avem dreptate. Majoritatea deciziilor noastre „bine gândite” nu sunt de-obicei atât de bune, uneori sunt greșite sau dezastruoase.
În realitate, rareori acceptăm critica.
Chimia este esențială pentru succesul între două părți de afaceri. Și aici, din nou, totul este personal.
Contractele nu contează. Cuvintele nu contează, ci doar acțiunile.
Designul poate fi o disciplină extrem de utilă dacă este utilizată la întregul lui potențial. Subliniez dacă.
Brandingul este doar un alt cuvânt pentru design.
Adevărul există. Al meu. Sau al tău. Depinde cine este cel mai bun în a-l impune. Peste 80% dintre oameni adoră / iubesc / vor / doresc să fie mințiți și să se mintă singuri. Este cel mai răspândit modus vivendi.
Întotdeauna am lucrat mai bine cu femeile decât cu bărbații, ca și colegi, furnizori sau clienți. Nu știu de ce, dar acesta este adevărul.